Jak kupować w sklepie NeaSport?
1. Wybierz z naszej oferty interesujący cię produkt.
2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.
2a. W przypadku chwilowego braku towaru zamiast przycisku "do koszyka" będzie opcja "powiadom o dostępności". Możesz skorzystać z takiego rozwiązania, a wyślemy maila, gdy produkt znów pojawi się na stanie.
3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.
4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy. Masz do wyboru:
- Paczkomaty
- Przesyłkę kurierską realizowaną przez firmę InPost
- Przesyłkę kurierską realizowaną przez firmę DPD
Koszty dostawy będę widoczne bezpośrednio w koszyku, ale możesz też o nich przeczytać tutaj. Pamiętaj również, że zamówienia powyżej 199.99 zł wysyłamy za pomocą paczkomatów i kurier Inpost całkowicie bezpłatnie.
5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Masz do wyboru:
- płatność natychmiastową- szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
- szybka płatność BLIK wykorzystując kod z aplikacji swojego banku
- płatność PayPo kupujesz teraz a płacisz za 30 dni
- płatność przy odbiorze (pobranie) - zapłacisz kurierowi przy odbieraniu paczki (nie dotyczy przesyłek do paczkomatu)
- płatność przelewem tradycyjnym - będziesz musiał dokonać przelewu ręcznie na nasze konto (numer konta: BNP PARIBAS 27 1600 1462 1894 6742 5000 0001). Numer konta zobaczysz także w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj, aby płatności dokonać do 5 dni oraz w tytule podać numer zamówienia
Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.
6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:
- zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia zamówień
- zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
- zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
- zakup z użyciem istniejącego konta - jak już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję
7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.
8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
9. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Po dokonaniu wpłaty twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie status zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.
Zwroty lub reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że zawsze przysługuje ci prawdo do zwrotu (14 dni od zakupu) lub reklamacji. W przypadku chęci skorzystania z takich możliwości sprawdź jak to zrobić.
Masz pytania lub wątpliwości?
Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:
e-mail: info@neasport.pl
telefon: +48 606 871 749