Menu
Szukaj
Koszyk
Zwroty i reklamacje

Zwroty

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki. Jeżeli się na to zdecydujesz postępuj w następujący sposób:

formularz

1. Zwrot

Zwrot możesz dokonać klikając 👉 https://neasport.pl/zwrot 

lub pobierz 👉 formularz odstąpienia od umowy

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: info@neasport.pl

Masz na to 30 dni od otrzymania przesyłki

paczka

 2. Spakuj produkt

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli owiniesz przesyłkę w papier lub folię i okleisz taśmą, w przypadku obuwia nie oklejaj oryginalnego opakowania taśmą. Powinieneś to zrobić do 14 dni od odstąpienia od umowy. Zwracany produkt nie może być używany i musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz opakowanie. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

zwrot

3. Odeślij paczkę na adres:

FHU. Kokosz-Ed

Andrzej Kokoszka

ul. Jana Kasprowicza 31

34-400 Nowy Targ

zwrot środków

4. Oczekuj na zwrot pieniędzy (do 14 dni)

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w regulaminie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.


Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy (dwóch lat). Reklamację prosimy składać w następujący sposób:  

formularz

1. Pobierz formularz reklamacji

Następnie wypełniony prześlij na nasz adres: shop@sklepnawzor.shoparena.pl 
Masz na to 14 dni od otrzymania przesyłki.
W związku z wadą, której nie ma możliwości jej usunięcia, możesz żądać wymiany rzeczy na wolną od wad jeżeli taka jest dostępna, zwrotu 50% wartości i produkt z wadą zostaje u konsumenta lub zwrotu 100% wartości. 

paczka

 2. Spakuj produkt

Jeżeli to możliwe skorzystaj z opakowania, w którym został doręczony wraz z paragonem lub fakturą. Będziemy bardzo wdzięczni jeżeli owiniesz przesyłkę w papier lub folię i okleisz taśmą. Powinieneś to zrobić do 14 dni od wysłania formularza reklamacji.

zwrot

3. Odeślij paczkę na adres:

FHU. Kokosz-Ed

Andrzej Kokoszka

ul. Jana Kasprowicza 31

34-400 Nowy Targ

czas

4. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

W razie pytań bądź wątpliwości zapraszamy do kontaktu.